Համընդհանուր որակի կառավարման QC100 մոդելի սկզբունքները
"Էյ-Ի-Ջի-Սերվիս" ընկերության պարտականությունն է հետևել որակի սկզբունքները
 |
|
"Էյ-Ի-Ջի-Սերվիս"
ընկերությունը պարտավորվում է ներդնել որակի մշակույթը աշխատակիցների, մատակարարների և հաճախորդների շրջանակում հիմք ընդունելով որակի կառավարման
QC100 մոդելի հետևյալ սկզբունքները.
1. Հաճախորդների գոհունակության աստիճանը
և սեփական ձեռնարկության գործունեության դրական արդյունքների առկայությունը թույլ են
տալիս գնահատել Որակի մակարդակը:
|
2. Հասնել Որակի սահմանված մակարդակին համաձայն QC100 Մոդելի Որակի հարյուր կետերի:
3. Ողջունել համատեղ ջանքերի ներդրումը պատասխանատու որոշումների կայացման գործընթացում:
4. Ձգտել բավարարել հաճախորդներիի կարիքները և արդարացնել իրենց սպասելիքները:
5. Գործի դնել մարդկային, տեխնիկական և տնտեսական ռեզերվները շարունակական առաջընթացին հասնելու նպատակով: Հարգանք շրջակա միջավայրի նկատմամբ:
6. Բաշխել մարդկային ռեսուրսները ըստ իրենց որակավորման մակարդակի:
7. Աշխատողների ուշադրությունը կենտրոնացնել արտադրության ավելի եկամտաբեր ոլորտների վրա, լավագույն արդյունքներին հասնելու նպատակով:
Հետևելով վերը նշված յոթ սկզբունքներին` ընկերությունը ձեռք կբերի աշխատակիցների, հաճախորդների, մատակարարների և գործընթացում ներգրավված այլ ձեռնարկությունների դրական արձագանքները:
"Էյ-Ի-Ջի-Սերվիս" ՍՊԸ-ն արժանացել է "Եվրոպայի Կամար" միջազգային մրցանակի` Ոսկե անվանակարգում
2013թ. ապրիլի 28-ին Գերմանիայի Դաշնության Ֆրանկֆուրտ քաղաքում "Բիզնես. Նախաձեռնություն. Ուղղություններ" (B.I.D.) Միջազգային Կոնվենցիայի շրջանակում անցկացվող "Եվրոպայի Կամար" ամենամյա հեղինակավոր միջազգային մրցանակաբաշխությանը մասնակցել է նաև "Էյ-Ի-Ջի-Սերվիս" ՍՊԸ-ի գլխավոր տնօրեն Արսեն Հարությունյանը: Որակյալ ծառայությունների մատուցման, արդյունավետ և նախաձեռնողական աշխատանքի, նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրման և նորարարությունների համար "Էյ-Ի-Ջի-Սերվիս" ընկերությունն արժանացել է "Եվրոպայի Կամար" միջազգային մրցանակի` Ոսկե անվանակարգում: Մրցանակն անձամբ Արսեն Հարությունյանին է հանձնել B.I.D -ի Նախագահ և գլխավոր տնօրեն Հոսե Է.Պրիետոն: Մրցանակաբաշխության ընթացքում հատկանշվել է նաև, որ "Էյ-Ի-Ջի-Սերվիս" ՍՊԸ-ն բարձրակարգ մասնագետների թիմ է և կոչված է անընդհատ կատարելագործելու ընկերության գործունեությունն ու առաջատար դիրք ապահովելու գործարար աշխարհում:"Եվրոպայի Կամար" հեղինակավոր միջազգային մրցանակաբաշխությունը, որին մասնակցում են աշխարհի տարբեր երկրների հաջողակ գործարարներ, ինչպես նաև դիվանագիտական կորպուսի ներկայացուցիչներ, նպատակ ունի արտադրության և ծառայությունների մատուցման տարբեր բնագավառներում գործող կազմակերպությունների համար ապահովել հանրային ճանաչում և խրախուսել որակի քաղաքականությանն ուղղված նրանց ձգտումները: B.I.D -ի խորհրդանիշը և որակի համար տրվող մրցանակները ներկայացված են աշխարհի ավելի քան 178 երկրներում և ամուր հիմք են հանդիսանում որակի կատարելագործման համակարգերի ներդրման համար: "ԵվրոպայիԿամար" միջազգային մրցանակաբաշխությունը անց է կացվում 1986 թվականից սկսած և մասնակից կազմակերպությունների թիվը տարեցտարի ավելանում է:
Որակի մշակույթի մենեջմենտի բազմակողմանիությունը՝ որպես մրցակիցների նկատմամբ գերազանցությունՄամլո հաղորդագրություն 1Մամլո հաղորդագրություն 2