2022 թվականի հուլիսի 1-ի դրությամբ ընկերությունն իրականացնում է 739362 բաժանորդի ներտնային գազասպառման համակարգերի տեխնիկական սպասարկում Մեր աշխատանքը Ձեր անվտանգության երաշխիքն է 867 աշխատող
Սպասարկման ապրանքանշանի գիրք
Սպասարկման ապրանքանշանի գիրքը (բրենդբուք) ներառում է զանազան իրավիճակներում ֆիրմային ոճի և ապրանքային (սպասարկման) նշանի կիրառման կանոններն ու չափանիշները: |
|
![]() |
Ֆիրմային ոճ Ֆիրմային ոճը մեր օրերում հանդիսանում է ժամանակակից որևէ ընկերության գովազդային և մարքետինգային հիմնական չափորոշիչներից մեկը: Ֆիրմային ոճը նպաստում է ընկերության բարենպաստ իմիջի ձևավորմանը և սպառողների հետ շփումներում կարող է առավել արդյունավետ փոխհարաբերությունների ձևավորման նախապայման հանդիսանալ: Այն ի զորու է նպաստելու ընկերության գործընկերների վստահության մեծացմանը, շուկայում ընկերության հեղինակության բարելավմանը և ավելի ու ավելի ճանաչվելուն: |
Սպառողներն ամեն օր հազարների հասնող ապրանքային նշան են տեսնում ապրանքի, դրա փաթեթավորման վրա, գովազդում, սակայն վիճակագրությունը վկայում է, որ սպառողը ինչ-որ ապրանք գնելու կամ ծառայությունից օգտվելու կոնկրետ որոշում կայացնում է այն դեպքում, երբ նախապես տվյալ ֆիրմային վերաբերող առնվազն 18-20 գովազդային հղում է տեսած լինում: Որպեսզի տվյալ ընկերությանը վերաբերող գովազդային բազմազանության արդյունքում սպառողի տպավորությունը տարածության ու ժամանակի մեջ չկորչի և չձուլվի, շատ կարևոր է, որ յուրաքանչյուր գովազդ ներառի ընկերության ֆիրմայի ոճի էլեմենտները, հիմնականում` ապրանքային (սպասարկման) նշանը, ֆիրմային տառատեսակները (շրիֆտ), ֆիրմային գույները: |